Omgaan met criminaliteit en agressie

Met tips van specialisten fraude en fraudepreventie en ervaringsdeskundigen

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Thomas, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Huurders van vervoersmiddelen hebben niet altijd de beste bedoelingen. Dat leidt soms tot vervelende confrontaties aan de verhuurbalie. Hoe ga je daar als baliemedewerker mee om? Hoe leer je ‘rotte appels’ herkennen en wat doe je als een klant agressief wordt? BOVAG ontwikkelde samen met Innovam de praktijkgerichte training: ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’.

Deze eendaagse training wordt verzorgd door specialisten op het gebied van fraude en fraudepreventie, in samenwerking met ervaringsdeskundigen uit de verhuurbranche.

Voor wie?
De training is bedoeld voor baliemedewerkers van verhuurbedrijven die direct contact hebben met klanten. Ook is de training geschikt voor verhuurondernemers of managers die baliemedewerkers aansturen en die meer inzicht in of controle willen over de criminaliteitspreventie in hun onderneming.

Wat levert het op?
Het is een investering in de veiligheid van het verhuurbedrijf en hun medewerkers in het bijzonder.

OMSCHRIJVING TRAINING

  • Verdachte situaties herkennen
    Experts geven tips en trucs waar je op moet letten, hoe je kunt handelen in lastige situaties met de klant en hoe je vervelende situaties kunt voorkomen.
  • Onderscheid maken tussen malafide en bonafide klanten 
    Hoe doe je dat zonder de klantvriendelijkheid, service en imago van het verhuurbedrijf in gevaar te brengen?
  • Slecht nieuwsgesprek voeren
    We oefenen praktijkcases met een professioneel acteur, waarbij je verantwoord leert omgaan met (verbale) agressie en intimidatie.
  • Legitimatie controleren
    Inclusief het vergelijken van een document en (potentiële) huurder (look-a-likes).
  • Wetgeving
    Wat staat er in de wet over verduistering, diefstal, fraude en vermissing?
  • Handige BOVAG-hulpmiddelen gebruiken
    BOVAG Verhuurvoorwaarden: hoe kunnen deze bijdragen aan het voorkomen van criminaliteit? En de werking van het vernieuwde waarschuwingssysteem ELENA.

Voorafgaand krijgen deelnemers een syllabus met alle cursusinformatie.

Voor wie

Data & locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar. Klik op onderstaande knop en laat je e-mail achter voor updates over nieuwe data.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.