Trainingsinformatie
WAT LEER IK?
Huurders van vervoersmiddelen hebben niet altijd de beste bedoelingen. Dat leidt soms tot vervelende confrontaties aan de verhuurbalie. Hoe ga je daar als baliemedewerker mee om? Hoe leer je ‘rotte appels’ herkennen en wat doe je als een klant agressief wordt? BOVAG ontwikkelde samen met Innovam de praktijkgerichte training: ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’.
Deze eendaagse training wordt verzorgd door specialisten op het gebied van fraude en fraudepreventie, in samenwerking met ervaringsdeskundigen uit de verhuurbranche.
Voor wie?
De training is bedoeld voor baliemedewerkers van verhuurbedrijven die direct contact hebben met klanten. Ook is de training geschikt voor verhuurondernemers of managers die baliemedewerkers aansturen en die meer inzicht in of controle willen over de criminaliteitspreventie in hun onderneming.
Wat levert het op?
Het is een investering in de veiligheid van het verhuurbedrijf en hun medewerkers in het bijzonder.
OMSCHRIJVING TRAINING
- Verdachte situaties herkennen
Experts geven tips en trucs waar je op moet letten, hoe je kunt handelen in lastige situaties met de klant en hoe je vervelende situaties kunt voorkomen. - Onderscheid maken tussen malafide en bonafide klanten
Hoe doe je dat zonder de klantvriendelijkheid, service en imago van het verhuurbedrijf in gevaar te brengen? - Slecht nieuwsgesprek voeren
We oefenen praktijkcases met een professioneel acteur, waarbij je verantwoord leert omgaan met (verbale) agressie en intimidatie. - Legitimatie controleren
Inclusief het vergelijken van een document en (potentiële) huurder (look-a-likes). - Wetgeving
Wat staat er in de wet over verduistering, diefstal, fraude en vermissing? - Handige BOVAG-hulpmiddelen gebruiken
BOVAG Verhuurvoorwaarden: hoe kunnen deze bijdragen aan het voorkomen van criminaliteit? En de werking van het vernieuwde waarschuwingssysteem ELENA.
Voorafgaand krijgen deelnemers een syllabus met alle cursusinformatie.
Voor wie
Data & locaties
{{ sortedEvents.length }} trainingen
Startdatum | Sessies | Locatie | Vrije plekken | {{product.StapType.Description}} | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ event.SignificantStartDate | dateOptionalTime(true) }} | {{ event.EventModules.length }} sessie {{ event.EventModules.length }} sessies | {{ event.Location.DisplayName || event.Location.Name }} | Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plek beschikbaar Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plekken beschikbaar |
|
|
Vol, zet mij op de wachtlijst |
|
Start | Eind | Locatie | Sessie | ||||
{{ eventModule.StartTime | date }} {{ eventModule.StartTime | dateTime }} | {{ eventModule.EndTime | date }} {{ eventModule.EndTime | dateTime }} | {{ eventModule.Location.DisplayName || eventModule.Location.Name }} Locatie nog onbekend | {{ eventModule.Module.ModuleType.Name }} |
Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?
Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.
Mail bij nieuwe dataLog in om je belangstelling te registreren.
Training:
{{ productName }}
Locaties:
t/m data
Klantbeoordeling
Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}
Ervaringen
-
{{ review.GeneralRemark }}
{{ review.FirstName || 'Anoniem' }} op {{ review.CreatedAt | date }}
{{ review.Feedback }}
Voor deze training zijn nog geen beoordelingen
Kosten
- {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
- {{ perk.Bonus.Name }} {{ perk.Voucher.Name }} € 0,00
- Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
- Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
- btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
- Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}
Toelichting OOMT-bijdrage
OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.